Wycena szkód i kosztorys napraw po wypadku / stłuczce/ kolizji samochodem w Berlinie
Zgodne z opinią i doświadczeniem w opiniowaniu szkód po wypadkach oraz stłuczkach samochodowych wykonywanych dla klientów mających wypadek autem np. w Niemczech, rzeczoznawcy dokonujący niezależnych opinii i ekspertyz wskazują, że w kalkulacjach napraw samochodu po stłuczce lub kolizji występują spore nieprawidłowości. Do najpowszechniejszych należą : zaniżone lub niewłaściwe stawki roboczogodzinowe warsztatów samochodowych, niedbale oględziny pojazdu i błędne decyzje dotyczące nieuznawania uszkodzeń powstałych na skutek wypadku, stłuczki czy kolizji samochodowej.
Często pomyłki zachodzą również w wycenach wartości pojazdu po wypadku albo stłuczce drogowej Wówczas zdarza się, że wycena wartości auta po kolizji samochodowej wykonana zostaje jedynie na podstawie informacji systemowych czy tez katalogów bez brania pod uwagę rzeczywistej i aktualnej sytuacji na rynku. Często brak jest też właściwie dokładnego oszacowania wyposażenia dodatkowego pojazdu lub ma miejsce błędne wyliczanie wartości korekt.
Wypadek polskiego autokaru w w Berlinie i okolicach
Wypadek autobusu z Polski na terenie w Berlinie i okolicach
Wypadek polskiego autokaru w Berlinie i okolicach (lub innych krajach Unii) najczęściej powoduje duże obrażenia i szkody cielesne u podróżujących pasażerów. Wypadki polskich autokarów zdarzają się coraz częściej poza granicami kraju i coraz częściej wiążą się z odnoszeniem obrażeń i strat cielesnych wśród podróżujących autokarem np. do Niemiec. Prawie każdego roku następuje jakiś wypadek autokarowy z udziałem Polaków na terenie obcych państw (w tym np. w Niemczech lub innym kraju UE). W rezultacie czego podczas takiego wypadku i wywrócenia się autokaru ludzie odnoszą szeroki zakres obrażeń – od uszkodzenia tkanek miękkiej, do złamań kości, urazów kręgosłupa lub nawet śmierci. Jak wiadomo każdy wypadek polskiego autokaru za granica (w Niemczech, Austrii itd.) zaliczany jest do kategorii poważnych wypadków drogowych.
Wszelkie wypadki , stłuczki i kolizje w Berlinie i okolicach z udziałem autokarów polskich przewoźników zalicza się do zdarzeń drogowych, w których pasażerowie autobusu odnieśli obrażenia uniemożliwiające normalne wykonywanie czynności, które każda z ofiar wypadku autokarowego za granica mogła wykonywać wcześniej bez przeszkód. Wszystkie te obrażenia związane są z poniesieniem strat i szkód cielesnych, które uczestnikowi danego wypadku autobusowego pozwalają starać się o odszkodowanie i zadośćuczynienie za ból i cierpienie.
Przyczyny wypadków i prawa pasażerów po wypadkach polskich autokarów w krajach Unii (np. w w Berlinie i okolicach )
Wycena szkód i kosztorys napraw po wypadku / stłuczce/ kolizji samochodem w Berlinie
Z jednej strony rosnąca liczba wypadków polskich autobusów np. w w Berlinie i okolicach lub innym kraju UE jest z pewnością związana z dużą ilością chętnych do podróżowania pasażerów, wyjeżdżających za granice. Z drugiej strony, wiele autokarowych wypadków z udziałem Polaków jest spowodowanych nieuwagą innych uczestników ruchu kierujących pojazdami (jak np. podczas ostatniego głośnego wypadku polskiego autokaru w Niemczech).
Jeśli podczas kolizji lub wypadku autobusowego za granica spowodowane obrażenia powstały z winy innego kierowcy, pasażerowie ponoszący szkody cielesne mają prawo ubiegać się o pełne odszkodowanie za odniesione straty nieekonomiczne. W przypadku wypadków autokarowych (Niemcy, Austria, kraje UE) można uzyskać odszkodowanie za obrażenia cielesne takie jak: uszkodzenie tkanki miękkiej, zwichnięcia, złamania, utrata kończyn, stałe lub szpecące blizny, niepełnosprawność, utrata jednego ze zmysłów etc. Po zagranicznym wypadku autokaru szkody natury psychicznej, za które należy się odszkodowanie powypadkowe obejmują zaś cierpienie psychiczne, strach, depresję, jak również utratę przyjemności i radości życia. Elementami szkody mającymi wpływ na wysokość odszkodowania po wypadku polskiego autokaru (w Niemczech, Austrii, krajach UE) są między innymi: koszty leczenia, wysokość utraconych dochodów, ryzyko ponownego urazu.